WInteractie

Locatie:

Vooruit wil mensen verbinden, samenbrengen. Zeker in moeilijke tijden. We willen ook groeien en verbreden. Onze afdelingen gooien letterlijk hun ramen en deuren open. Letterlijk. Want wij laten niemand in de kou staan.

Onze afdelingen krijgen van ons een heus winterpakket. Dit pakket laat toe om mensen uit te nodigen en elkaar te leren kennen.Op een gezellige locatie (thuis, in iemands tuin, buurtpleintje,...) nodigen we buurtbewoners uit om in december - januari langs te komen voor een warme koffie, chocomelk of glühwein.

Winterpakket?

In het pakket vind je affiches en flyers waarmee je je buurt kan laten weten waar en wanneer ze moeten zijn. Ook een hele hoop fijne gadgets: fleecedekentjes, mokken, glazen, chocolade voor chocomelk, handwarmers, … De pakketten zijn beschikbaar midden december. Ook meedoen? Check bij je afdeling of ze al een pakket hebben aangeschaft of stuur zelf een mailtje naar [email protected].

Krijg je 't al warm? 🙃

Alle pakketten zijn de deur uit. Wil je toch nog deelnemen, laat ons iets weten, we brengen je in contact met een afdeling in je buurt.

Inschrijvingen: 106

Kom je?