Netwerkmoment met Rob
woensdag 03 december, 2025 | 18:00 -23:00Keizerslaan 13, Brussel,
We hebben iets gemeen. We strijden allebei voor hetzelfde doel. Jij in jouw gemeente, ik in de federale regering. Ik vind het hoog tijd dat we onze krachten bundelen. Tijd om eens echt samen te zitten. Van minister tot schepen. Maar vooral, van schepen tot minister. Ik hoor graag van jou waar je tegenaan loopt, en waar we elkaar de komende jaren kunnen versterken. Kom jij ook?
Let's meet!
Wanneer? Op donderdag 3 december vanaf 17u.
Waar? Gewoon bij ons, Keizerslaan 13 in Brussel
Op het programma
- 18u-18u30: Ontvangst
- 18u30-19u: Broodjes en kennismaking met Rob
- 19u-19u45: Presentatie RobÂ
- 19u45-20u30: Ronde tafelgesprek
Ik kijk ernaar uit om je daar te zien.